joi, 13 ianuarie 2011

Moment liric


Te-am răstignit, Hristoase...

Ai venit Hristoase
Să mă umpli de prinoase,
Să mă-mbraci cu nemurire
Din a ta sfântă iubire.
(Iar) eu în braţe te-am luat
Şi-n loc să te iubesc, te-am întinat.
Şi pe-obraz cu zâmbet larg
Te-am vândut prieten drag,
Te-am biciuit neîncetat,
Cu vorbele-mi te-am alungat,
Şi orbită de păcate
Fără să regret, te-am dat la moarte.
Cu stricăcioasă-orbirea mea
Ţi-am îndesat pe cap cununa grea.
Te-am pironit cu fiecare gând neînfrânat
Ce prin mintea-mi se juca neîncetat.
Dar cu cald sângele tău
Tu-ai vrut să mă speli de rău.
Eu te-am răstignit, Hristoase,
De mii de ori pe cruce, nemiloasă
Iar ochii Tăi au plâns fără-ncetare
Pentru a mea întinare
Iar eu plină de păcate
Te trimit mereu la moarte.

Laura Andreea Mihu, cls. a XII-a
Colegiul Agricol “D.P.Barcianu”, Sibiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu