miercuri, 11 aprilie 2012

wordless wednesday

3 comentarii:

  1. Bună ziua,

    Mă numesc Iulia şi de câtva timp am căutat diferite bloguri care ar dori să colaboreze cu tineri şi care să accepte să publice articole de-ale tinerilor.Astăzi am dat de blogul dumneavoastră şi mi-au plăcut articolele pe care le-am găsit postate.Eu sunt o liceeana şi în general scriu articole pe diferite teme,subiecte de viaţă,artă,religie şi uneori le trimit pentru a fi publicate pe diferite site-uri(ex.: Ortodoxia Tinerilor) mi-ar face mare plăcere dacă aţi accepta să vă trimit pe e-mail diferite articole de-ale mele pentru a vă forma o păerere şi a vedea dacă merită să le publicaţi pe blogul dvs.Am văzut ca pe acest blog sunt diverse articole,unele legate de literatură,artă,cultură şi desigur religie.Mi-au atras atenţia pentru că sunt exact temele pe care eu le abordez în articolele mele(cum spuneam:
    cultură,religie,aspecte din realitate,etc..)
    Ideea e că prima dată m-am gândit la colaborarea cu o revistă însă până la urmă am spus că poate sunt bloguri care acceptă să publice articole ale tinerilor.Desigur dacă dumneavoastră consideraţi acest lucru ca fiind nepotrivit cu ceea ce încercaţi să promovaţi prin acest blog,sau dacă pur şi simplu nu doriţi acest lucru,voi înţelege,nu este nicio problemă.
    V-aş fi recunoscatoare dacă v-aţi putea face timp să-mi daţi un răspuns.
    Vă mulţumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  2. iertare pt intarziere. cu cel mai mare drag

    RăspundețiȘtergere
  3. contact: cuvant_catre_tineri@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere